Jesteś tutaj: HomeKandydatDla kandydata

rekrutacja online

OFERTA ZAJĘĆ ORGANIZOWANYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH

 

Kierunek ELEKTRONIKA I TELEKOMUNIKACJA zaprasza uczniów szkół ponadpodstawowych na zajęcia pokazowe:

1. Montaż i testowanie układów elektronicznych – zajęcia praktyczne z lutowania różnymi technikami elementów elektronicznych.
- prowadzący mgr inż. Marek Próchniak
- możliwe terminy to wtorki od godz. 13.00 oraz środy w godz. 8.00 – 10.00

2. System GPS – skąd wiem, gdzie jestem? – prelekcja
- prowadzący dr inż. Andrzej Korneta
- możliwe terminy to od wtorku do piątku w godz. 9.00 – 13.00

3. Układy FPGA – obecne oblicze elektroniki. – prelekcja
- prowadzący dr inż. Andrzej Korneta
- możliwe terminy to od wtorku do piątku w godz. 9.00 – 13.00

W celu zgłoszenia udziału prosimy wcześniej o kontakt z: 
Kierownikiem Zakładu Elektroniki i telekomunikacji mgr inż. Tomasz Weitz tel. 791 964 722

 

Kierunek  Logistyka zaprasza na zajęcia uczniów szkół ponadpodstawowych realizowanych przez nauczycieli akademickich:

Temat 1:  Polski transport - dziś i jutro
Temat 2:  Infrastruktura transportowa oknem na świat
Temat 3: Współczesne problemy z optymalizacją w komunikacji miejskiej. 

W celu zgłoszenia udziału prosimy o kontakt: dr Andrzej Lasota  tel. 513 256 740

 

(Nie)bezpieczne spotkania 2022 - oferta zajęć dla uczniów szkół ponadpodstawowych realizowanych przez nauczycieli akademickich Kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne:

Temat 1: Tajemnice kryminologii i kryminalistyki. Prowadzący: ppłk mgr Zdzisław Smardzewski (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Temat 2: Pieniądz a bezpieczeństwo człowieka. Czym jest pieniądz? Czy to środek płatniczy…, środek inwigilacji…, środek zniewolenia..., broń…, a może jeszcze coś innego? Prowadzący: dr hab. Andrzej Józef Kozłowski (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Temat 3: Bioterroryzm współczesnym wyzwaniem dla służb bezpieczeństwa wewnętrznego państwa. Prowadzący: dr Marek Kadecki (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Temat 4: Służby mundurowe w systemie bezpieczeństwa państwa. Prowadzący: mgr Tomasz Sobczyński (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Temat 5: Zastosowanie Inteligentnych Systemów Transportowych i ich wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego w Polsce. Prowadzący: insp. mgr Grzegorz Grabowski (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Temat 6: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych związanych z zagrożeniem bezpieczeństwa państwa. Prowadzący: insp. mgr Grzegorz Grabowski (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Temat 7: Filary bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce i na świecie. Prowadzący: insp. mgr Grzegorz Grabowski (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Temat 8: Terroryzm – źródła, formy i zwalczanie. Prowadzący: dr Tomasz Michalczak  (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Temat 9: Służby specjalne w Polsce – przeszłość, teraźniejszość, przyszłość. Prowadzący: dr Tomasz Michalczak  (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Temat 10: Jak skutecznie wykrywać kłamstwa bez użycia wariografu? Krótki wykład o sprzecznościach komunikacyjnych. Prowadzący: dr Rafał Bartłomiej Panfil (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

W sprawie ustalenia miejsca i terminu powyżej wymienionych zajęć prosimy o kontakt z poszczególnymi wykładowcami lub z pracownikami Dziekanatu  Wydziału Nauk Technicznych i Społecznych pod numerem telefonu: +48 23 654 98 08.

  

WYDZIAŁ NAUK O ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH

  • Kierunek pielęgniarstwo
  • Kierunek praca socjalna
  • Kierunek pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna

zaprasza uczniów szkół ponadpodstawowych na spotkania edukacyjne.

 I. Spotkania z młodzieżą on-line realizowane w trakcie zajęć lekcyjnych ( 30 min) o tematyce:

  1. Depresja i obniżony nastrój - profilaktyka, radzenie sobie, pomoc osobom z depresją.
  2. Lęk i radzenie sobie z lękiem.
  3. Diagnoza stylu radzenia sobie z sytuacją trudną.
  4. Uważność i relaksacja w radzeniu sobie ze stresem.
  5. Psychologia pozytywna - czyli o optymizmie, którego "można się nauczyć".
  6. Mój przyjaciel telefon - fonoholizm
  7. Internet - pomiędzy fascynacją a uzależnieniem.
  8. Idea konsumpcji zrównoważonej w życiu młodzieży szkolnej
  9. Oddziaływanie przyrodnicze układów zieleni (parków, ogrodów, zadrzewień ulic i placów, lasów komunalnych, itp.) na dobrostan życiowy człowieka.

II. Prezentacja  Wydziału Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych

Prezentacja kierunków studiów, kadry dydaktycznej oraz pracowni w tym: Pracowni walki ze stresem, Pracowni umiejętności pedagogicznych, Pracowni Biofidbeek, Pracowni rozwoju kompetencji społecznych oraz Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej. Spotkania mogą być połączone z wykładami:

1.Jak dbać o zdrowie psychiczne
2.Zaburzenia odżywiania dla młodzieży

 Kontakt: Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 23 6722213

 

Wydział Inżynierii i Ekonomii

Kierunek Ekonomia zaprasza uczniów szkół ponadpodstawowych na zajęcia pokazowe (zajęcia 20-30 min):

  • Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej
  • Ekonomia w codziennym życiu człowieka
  • Zrozumieć rachunkowość
  • Zrozumieć konsumenta
  • Savoir vivre – przydatne zasady
  • Sposoby inwestowania pieniędzy
  • Metody oceny projektów inwestycyjnych
  • Finanse publiczne w praktyce
  • Statystyka opisowa
  • Badanie wykrywania znaków pieniężnych

GRY SYTUACYJNE

  • GRA GALIMATIAS - 90-120 minut - cele/ zagadnienia:  Praca zespołowa; Skuteczna komunikacja; Wyznaczanie i osiąganie celów; Negocjacje; Etyka w prowadzeniu biznesu
  • GRA MAGNETO - 90-120 minut - cele: negocjacje, planowanie strategiczne, radzenie sobie z niejednoznacznością- mimo opisu gra dla uczniów na każdym poziomie.
  • WINNICA - 120 minut lub więcej - cele: 

Przywództwo – dostosowywanie decyzji do poziomu gotowości pracownika (chcę / umiem) oraz używanie odpowiednich narzędzi (wspieranie / instruowanie) w celu rozwoju pracowników;
Zarządzanie zmianą – adekwatne reagowanie na pojawiające się zadania oraz zdarzenia losowe, wprowadza nie koniecznych korekt w planie działania;
Myślenie strategiczne – inwestowanie w rozwój my (pracowników) w celu osiągnięcia długotrwałych efektów;
Radzenie sobie z niejednoznacznością – podejmowanie decyzji mimo braku wszystkich potrzebnych informacji oraz dylematu osiągnięcia szybkiego zysku lub długotrwałej inwestycji w rozwój kompetencji i motywacji pracowników

  • GRA CASH FLOW – 180 lub więcej - gra uczy inwestowania i gromadzenia majątku, zarządzania aktywami i pasywami, inwestowania na giełdzie i wychodzenia z wyścigu szczurów; w grze kupuje się nieruchomości i biznesy, inwestuje w akcje i metale szlachetne, rywalizuje z innymi graczami, gracz mierzy się z rynkiem nieruchomości, notowaniami giełdowymi czy nieprzewidzianymi sytuacjami.

W celu zgłoszenia udziału prosimy o kontakt z:
dr Katarzyną Szymańską mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
lub Dziekanatem  Wydziału Inżynierii i Ekonomii pod nr tel. : 23 672 30 75

  

Kierunek Rolnictwo zaprasza uczniów szkół ponadpodstawowych zajęcia otwarte:

Temat 1: Ryzyko w rolnictwie,
Temat 2: Od Wspólnej Polityki Rolnej do zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich.

 W celu zgłoszenia udziału prosimy o kontakt z:
Dziekanatem  Wydziału Inżynierii i Ekonomii pod nr tel. : 23 672 30 75

 

Kierunek Informatyka zaprasza uczniów szkół ponadpodstawowych zajęcia otwarte:

Temat 1: Przykładowe zagadnienia teoretycznych podstaw informatyki. (wykład)
Temat 2: Jak informatyka, matematyka i nauki pochodne rozwiązują i wspierają problemy   decyzyjne w zarządzaniu i ogólnie w ekonomii. (wykład)
Temat 3: Wprowadzenie do dyscyplin informatycznych. (wykład)
Temat 4: Sztuczna inteligencja - czy maszyny mogą myśleć? (wykład + warsztaty)
Temat 5: Automatyka i robotyka - systemy ostrzegania o niebezpieczeństwie (wykład + warsztaty)
Temat 6: Informatyka w cyberbezpieczeństwie

W celu zgłoszenia udziału prosimy o kontakt z:
mgr Magdaleną Stefańską mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dziekanatem  Wydziału Inżynierii i Ekonomii pod numerem telefonu: 23 672 30 75

 

Kierunek  Inżynieria Środowiska zaprasza uczniów szkół ponadpodstawowych na zajęcia o tematyce:

  • Mineralizacja odpadów organicznych - produkcja energii elektrycznej/wodoru/ciepła.
  • Wizyta w Laboratorium Biologii.

W celu zgłoszenia udziału prosimy o kontakt z:
Dziekanatem  Wydziału Inżynierii i Ekonomii pod numerem telefonu: 23 672 30 75

Podyplomowe Studia „Przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela” trwają 3 semestry.

Na studia mogą być przyjęte osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych przynajmniej na poziomie studiów I stopnia (licencjat).

Termin rekrutacji trwa od 12 lipca do 31 sierpnia 2021, a rozpoczęcie zajęć przewidziane jest na 25 września 2021.

Dokumenty kandydat składa bądź przesyła do Dziekanatu - Biura Rekrutacji Studiów Podyplomowych na Wydziale Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie ul. Wojska Polskiego 51, Ciechanów 06-400. Za skuteczne dostarczenie dokumentów uznaje się termin ich wpływu na Wydział.

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe składają następujące dokumenty:

  • zgłoszenie o przyjęcie na studia podyplomowe (zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 4 do Regulaminu Studiów Podyplomowych, Kształcenia Specjalistycznego oraz Innych Form Kształcenia,) załącznik do pobrania
  • kwestionariusz osobowy (zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 5 do Regulaminu Studiów Podyplomowych, Kształcenia Specjalistycznego oraz Innych Form Kształcenia), załącznik do pobrania
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów potwierdzającego posiadanie kwalifikacji pełnej co najmniej na poziomie studiów I stopnia (licencjat), (oryginał lub jego odpis do wglądu w celu poświadczenia przez upoważnionego pracownika),

W zależności od sytuacji epidemicznej zajęcia odbywać się będą albo w całości w formule online, albo w formule łączonej - częściowo online i częściowo w siedzibie Uczelni.

Nie jest pobierana opłata rekrutacyjna.

Czesne

  • Wysokość czesnego za uczestnictwo w studiach podyplomowych trwających 3 semestry wynosi 3450,00 zł tj. za każdy semestr 1150,00 zł - opłata semestralna za studia podyplomowe może być pobierana jednorazowo lub ratalnie.
  • Opłata czesnego w formie semestralnej jest wnoszona w ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia semestru. W przypadku podziału opłaty semestralnej na dwie raty, pierwszą ratę należy wpłacić w ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia semestru, drugą ratę nie później niż na miesiąc przed zakończeniem semestru.
  • W przypadku rozłożenia opłaty semestralnej na dwie raty obowiązują stawki powiększone o 2%. W  takim przypadku wysokość opłat za semestr wynosi 2 x po 586,50 zł.
  • Czesne uczestnik studiów podyplomowych wnosi na indywidualny numer rachunku wygenerowany przez Uczelnię w określonym terminie.

studia 1

Kandydaci na studia po wypełnieniu warunków rejestracji online, składają w Biurze Rekrutacji Uczelni następujące dokumenty:

1) ankietę osobową kandydata z wybranym kierunkiem studiów (z wklejonym zdjęciem - jak do dowodu osobistego, tożsame z fotografią wgraną do systemu irk.puzim.edu.pl), wygenerowaną przez elektroniczny system rekrutacji.

2) na studia pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie poświadczoną przez Uczelnię kopię oryginału lub odpisu (oryginał do wglądu) albo odpis poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem (w tym przypadku nie wymaga się okazania oryginału do wglądu), jednego z następujących dokumentów:

  • świadectwo dojrzałości albo świadectwo dojrzałości i zaświadczenie o wynikach egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów, o których mowa w przepisach o systemie oświaty;
  • świadectwo dojrzałości i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie nauczanym na poziomie technika, o których mowa w przepisach o systemie oświaty;
  • świadectwo dojrzałości i zaświadczenie o wynikach egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów oraz dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie nauczanym na poziomie technika, o których mowa w przepisach o systemie oświaty;
  • świadectwo lub inny dokument uznany w Rzeczypospolitej Polskiej za dokument uprawniający do ubiegania się o przyjęcie na studia zgodnie z art. 93 ust, 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2019 r. poz. 1481, 1818 i 2197);
  • świadectwo i inny dokument lub dyplom, o których mowa w art. 93 ust. I w/w ustawy;
  • świadectwo lub dyplom uznany w Rzeczypospolitej Polskiej za dokument uprawniający do ubiegania się o przyjęcie na studia zgodnie z umową bilateralną o wzajemnym uznawaniu wykształcenia;
  • świadectwo lub inny dokument uznany za równorzędny polskiemu świadectwu dojrzałości na podstawie przepisów obowiązujących do dnia 31 marca 2015 r.

3) fotografia jak do dowodu osobistego wgrana do systemu

4) zaświadczenie lekarskie(lekarza medycyny pracy) stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia nauki w szkole wyższej na wybranym kierunku studiów. Aktualny wykaz podmiotów prowadzących badania,

5) dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnejna wskazany numer konta bankowego wygenerowany przez elektroniczny system rekrutacji, Wysokość określa odrębne zarządzenie. Kandydaci na studia, którzy posiadają stopień niepełnosprawności potwierdzony orzeczeniem o niepełnosprawności lub innym dokumentem wiarygodnie określającym niepełnosprawność, zwolnieni są z opłaty pobieranej podczas rekrutacji.

 

studia 2

Kandydaci na studia po wypełnieniu warunków rejestracji online, składają w Biurze Rekrutacji Uczelni następujące dokumenty:

  • ankietę osobowąkandydata z wybranym kierunkiem studiów (z wklejonym zdjęciem - jak do dowodu osobistego, tożsame z fotografią wgraną do systemu irk.puzim.edu.pl), wygenerowaną przez elektroniczny system rekrutacji
  • na studia drugiego stopnia na kierunki: Zarządzenie i Praca socjalnamoże być przyjęta osoba, która posiada dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich. Podczas składania dokumentów należy przekazać kserokopię dyplomu lub odpisu do dyplomu i suplementu celem poświadczenia przez Uczelnię (oryginał do wglądu) albo odpis poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem (w tym przypadku nie wymaga się okazania oryginału do wglądu).
  • na studia drugiego stopnia na kierunek Pielęgniarstwomoże być przyjęta osoba, która posiada dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia na kierunku pielęgniarstwo, Wskazane załączenie dokumentów potwierdzających aktywność w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych, Podczas składania dokumentów należy przekazać kserokopię dyplomu lub odpisu do dyplomu i suplementu celem poświadczenia przez Uczelnię (oryginał do wglądu) albo odpis poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem (w tym przypadku nie wymaga się okazania oryginału do wglądu),
  • fotografia, jak do dowodu osobistego wgrana do systemu
  • zaświadczenie lekarskie(lekarza medycyny pracy) stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia nauki w szkole wyższej na wybranym kierunku studiów. Aktualny wykaz podmiotów prowadzących badania,
  • dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnejna wskazany numer konta bankowego wygenerowany przez elektroniczny system rekrutacji, Wysokość określa odrębne zarządzenie. Kandydaci na studia, którzy posiadają stopień niepełnosprawności potwierdzony orzeczeniem o niepełnosprawności lub innym dokumentem wiarygodnie określającym niepełnosprawność, zwolnieni są z opłaty pobieranej podczas rekrutacji.

studia 3

Studia jednolite magisterskie kierunek Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna dla absolwentów studiów I stopnia – kierunek pedagogika, przygotowująca do wykonywania zawodu nauczyciela przedszkola i klas I-III szkoły podstawowej

Kandydaci na studia po wypełnieniu warunków rejestracji online, składają w Biurze Rekrutacji Uczelni następujące dokumenty:

  • ankietę osobowąkandydata z wybranym kierunkiem studiów (z wklejonym zdjęciem - jak do dowodu osobistego, tożsame z fotografią wgraną do systemu irk.puzim.edu.pl), wygenerowaną przez elektroniczny system rekrutacji
  • na studia jednolite magisterskie kierunek Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna może być przyjęta osoba, która posiada dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia – kierunek pedagogika, przygotowująca do wykonywania zawodu nauczyciela przedszkola i klas I-III szkoły podstawowej. Podczas składania dokumentów należy przekazać kserokopię dyplomu lub odpisu do dyplomu i suplementu celem poświadczenia przez Uczelnię (oryginał do wglądu) albo odpis poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem (w tym przypadku nie wymaga się okazania oryginału do wglądu).
  • fotografia, jak do dowodu osobistego wgrana do systemu
  • zaświadczenie lekarskie(lekarza medycyny pracy) stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia nauki w szkole wyższej na wybranym kierunku studiów. Aktualny wykaz podmiotów prowadzących badania,
  • dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnejna wskazany numer konta bankowego wygenerowany przez elektroniczny system rekrutacji, Wysokość określa odrębne zarządzenie. Kandydaci na studia, którzy posiadają stopień niepełnosprawności potwierdzony orzeczeniem o niepełnosprawności lub innym dokumentem wiarygodnie określającym niepełnosprawność, zwolnieni są z opłaty pobieranej podczas rekrutacji.

studia 4

W przypadku cudzoziemców ponadto: świadectwo maturalne lub dyplom ukończenia studiów wyższych zalegalizowane lub opatrzony apostille ( jeśli państwo, w którym został wydany dokument, jest stroną Konwencji znoszącej wymóg legalizacji zagranicznych dokumentów urzędowych, sporządzonej w Hadze dnia 5 października 1961 r.)

  • poświadczoną przez Uczelnię kopię wizy, karty pobytu lub innego dokumentu uprawniającego cudzoziemca do pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • dokument potwierdzający ukończenie rocznego kursu przygotowawczego do podjęcia nauki w języku polskim lub certyfikat znajomości języka polskiego. Komisja Rekrutacyjna na danym wydziale w przypadku wątpliwości może wezwać kandydata i sprawdzić jego znajomość języka polskiego przed przyjęciem na studia ,
  • poświadczoną przez Uczelnię kopię oryginału świadectwa ukończenia szkoły średniej lub świadectwa maturalnego uzyskanego za granicą, a w przypadku świadectwa ukończenia szkoły średniej lub świadectwa maturalnego, które zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi podlega uznaniu w drodze decyzji administracyjnej, również decyzję wydaną przez właściwego Kuratora Oświaty,
  • oryginał tłumaczenia świadectwa oraz wszystkich innych wymaganych dokumentów, które wydane są w języku obcym na język polski przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości lub poświadczone przez konsula RP urzędującego w państwie,
  • w przypadku cudzoziemca polisę ubezpieczeniową na wypadek choroby lub następstw nieszczęśliwych wypadków na okres kształcenia w Polsce albo Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego albo oświadczenie o przystąpieniu do dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego w NFZ niezwłocznie po rozpoczęciu studiów,
  • oryginał pełnomocnictwa wystawiony przez kandydata ubiegającego się o przyjęcie na studia dla osoby składającej w jego imieniu komplet wymaganych dokumentów.

Podyplomowe Studia Logopedii Ogólnej trwają 4 semestry. Obejmują łącznie 650 godzin zajęć, w tym 120 godzin praktyk.

Na studia mogą być przyjęte osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych przynajmniej na poziomie studiów I stopnia (licencjat). Są skierowane głównie do osób, które ukończyły studia pedagogiczne, psychologiczne, polonistyczne, medyczne, z nauk o zdrowiu, pielęgniarskie, aktorskie, dziennikarskie.

Termin rekrutacji trwa od 12 lipca do 31 sierpnia 2021, a rozpoczęcie zajęć przewidziane jest na 25 września.

Dokumenty kandydat składa bądź przesyła do Dziekanatu - Biura Rekrutacji Studiów Podyplomowych na Wydziale Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie ul. Wojska Polskiego 51, Ciechanów 06-400. Za skuteczne dostarczenie dokumentów uznaje się termin ich wpływu na Wydział.

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe składają następujące dokumenty:

  • zgłoszenie o przyjęcie na studia podyplomowe (zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 4 do Regulaminu Studiów Podyplomowych, Kształcenia Specjalistycznego oraz Innych Form Kształcenia,) załącznik do pobrania
  • kwestionariusz osobowy (zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 5 do Regulaminu Studiów Podyplomowych, Kształcenia Specjalistycznego oraz Innych Form Kształcenia), załącznik do pobrania
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów potwierdzającego posiadanie kwalifikacji pełnej co najmniej na poziomie studiów I stopnia (licencjat), (oryginał lub jego odpis do wglądu w celu poświadczenia przez upoważnionego pracownika),
  • zaświadczenie od logopedy dotyczące poprawności wymowy, w przypadku braku zaświadczenia przewidywana jest rozmowa kwalifikacyjna,
  • zaświadczenie od laryngologa lub foniatry o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu logopedy.

W zależności od sytuacji epidemicznej zajęcia odbywać się będą albo w całości w formule online, albo w formule łączonej - częściowo online i częściowo w siedzibie Uczelni.

Nie jest pobierana opłata rekrutacyjna.

Czesne

  • Wysokość czesnego za uczestnictwo w studiach podyplomowych trwających 4 semestry wynosi 6800,00 zł tj. za każdy semestr 1700,00 zł - opłata semestralna za studia podyplomowe może być pobierana jednorazowo lub ratalnie.
  • Opłata czesnego w formie semestralnej jest wnoszona w ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia semestru. W przypadku podziału opłaty semestralnej na dwie raty, pierwszą ratę należy wpłacić w ciągu dwóch tygodni od rozpoczęcia semestru, drugą ratę nie później niż na miesiąc przed zakończeniem semestru.
  • W przypadku rozłożenia opłaty semestralnej na dwie raty obowiązują stawki powiększone o 2%. W takim przypadku wysokość opłat za semestr wynosi 2 x po 687,00 zł.
  • Czesne uczestnik studiów podyplomowych wnosi na indywidualny numer rachunku wygenerowany przez Uczelnię w określonym terminie.

Studia podyplomowe nadają uprawnienia logopedyczne. Aby pracować z dziećmi w placówkach oświatowych należy posiadać także przygotowanie pedagogiczne. W przypadku braku posiadania przygotowania pedagogicznego, można je uzupełnić w murach naszej Uczelni. Nasza Uczelnia umożliwia Słuchaczom zapisanie się na studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego.


 studia

Studia I stopnia   

bezpieczenstwo ekonomia elektronika
informatyka inzynieria logistyka
mechanika pielegniarstwo pracasocjalna
rolnictwo    

 Jednolite studia magisterskie  

pedgogika    

Studia II stopnia

pielegniarstwo 2 pracasocjalna 2 zarzadzanie

 

INFORMATOR 2020/2021

informator2022 200p 

oferta ponadpodstawowych 2022

informator2022
zarzadzanie 150 150
bezpiecz 150 150
pedagogika 150 150
mechanika 150 150
pielegniarstwo 150 150
inzynieria 150 150
ekonomia 150 150
logistyka 150 150
elektronika 150 150
pracasoc 150 150
rolnictwo 150 150 2
informatyka 150 150
zasady 150 150
dokumenty 150 150
terminy 150 150
pomoc 150 150
kontakt 150 150
doradca 150 150

stopkadol 1110